- admin
- 12.06.2025
- No Comments
- Жаңалықтар
Білім беру процесін жетілдіру мақсатында 5-12 маусым аралығында колледжде сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтауға анонимді сауалнама жүргізілді.
Сауалнамаға 731 респондент, 1-4 курс студенттері қатысты, оның ішінде 1 курс – 31% (222 адам), 2 курс – 32% (233 адам), 3 курс – 27 % ( 191 адам), 4 курс – 6%(43 адам).
Сауалнама 11 сұрақтан тұрды.
Сауалнама нәтижелері бойынша 96 % (701 адам) колледжде оқуға қанағаттанған, 4% (31 адам) колледжде оқуға қанағаттанбаған.
“Сіздің сыбайлас жемқорлыққа деген көзқарасыңыз?”68% (500 адам) жауап берді-бұл өте қатаң жаза қарастырылған қылмыстық құқық бұзушылық, 25% (186 адам)бұл құбылыстың жойылуы деп санайды мемлекеттік аппарат және мемлекеттің конституциялық негіздері, сондықтан оған қарсы тұру керек, 6% (47 адам)- бұл біздің менталитетіміздің бір бөлігіне айналған қажетті құбылыс.
“Колледжде сыбайлас жемқорлық бар деп ойлайсыз ба?”94% (685 адам) теріс жауап берді. “Сіз әдетте емтихандар мен сынақтарды қалай тапсырасыз?». Жауап берді-мен семестрде жақсы оқимын, оң баға аламын – 83 % (607 адам), 15% (116 адам)-маған материалды үйрену қиын, сессияны қиындықпен тапсырамын .
“Сіздің колледжіңіз сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс – қимыл шараларын жүргізіп жатыр ма” деген сұраққа жауап берді: Иә акциялар, іс-шаралар өткізу арқылы-94% (689 адам) өткізеді.
“Сіздің ойыңызша, кейбір мәселелерді колледжде “бейресми” жолдармен шешуге бола ма?”жоқ деп жауап берді-83% (610 адам).
“Егер сіз сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтардың куәсі болсаңыз, онда ҰБТ?”жауап берді: құқық қорғау органдарына міндетті түрде 49% (359 адам), 36 % (266 адам) – кураторға, 14%(109 адам)-басқа адамдарға хабарлаймын.
“Сіз сыбайлас жемқорлық әрекеттерімен бетпе-бет келген жағдайда қайда жүгіну керектігін білесіз бе ?”89% (650 адам) сыбайлас жемқорлық әрекеттеріне тап болған кезде қайда бару керектігін біледі, 11% (84 адам) қайда бару керектігін білмейді.
Сауалнама нәтижелері бойынша колледж студенттерінің көпшілігінде сыбайлас жемқорлықтың кез келген көріністеріне “нөлдік” төзімділік бар екенін атап өтуге болады.


Мускина Ж. Ж., педагог-ұйымдастырушы
#Біртұтас_тәрбие